Uriasul Barba- Cot a mancat morcovul tot

Urmaresc de multa vreme activitatile celor de la „Copilul verde” si am admirat mereu talentul de a transforma fructele si legumele in opere de arta pe care copiii le mananca cu mare pofta. Cand am aflat ca exista o carte de povesti care sa ne imbie sa mancam sanatos, am cumparat-o imediat si asa de tare mi-a placut incat m-am gandit ca ar fi potrivit sa o prezint si copiilor de la atelierul de lectura. Cartea se numeste „Pofta de povesti„, scrisa de Luminita Alexandru, ilustrata de Andra Cofaru si contine 6 povesti dragute in care personajele cu nume tare amuzante au tot felul de aventuri care ne fac pofta de fructe si legume. Cartea este insotita de un CD in care povestile sunt dramatizate intr-un mod savuros de Cristi Ionescu, fiecare poveste are cate un cantecel amuzant care te cucereste pe loc.

La atelierul de lectura de vineri noi am citit „Uriasul Barba- Cot a mancat morcovul tot”, o poveste despre curaj si indrazneala care le-a placut tare mult copiilor. Am vorbit despre momentele in care copiii au fost curajosi, despre faptul ca nu conteaza cat esti de mic daca esti istet si poti iesi din situatii dificile, astfel ne-am adus aminte de „Gruffalo” care are aceeasi tema.

Povestea se termina cu o morala in versuri :

Nu conteaza ca esti mic,

Daca ai curaj un pic!

Pana si un urias

Asculta de-un copilas!”

I-am provocat pe copii sa fie curajosi si sa incerce sa manance fructe si legume. Unii se temeau sa guste, dar pana la urma cu totii au fost curajosi si au incercat din toate.

Am incercat chiar sa facem tablouri din legume si chiar li s-a parut amuzant.

Ne-am facut apoi cate o „Super-Eroina” din linguri de lemn.

Am invatat si sa impletim

Sa aveti pofta la citit 🙂 !

Lasă un răspuns

