There are cats in this book

La atelierul de engleza pentru pitici de joi ne-am distrat cu o minunata carte interactiva, „There are cats in this book” de Viviane Swartz, in care copiii sunt rugati sa faca diverse actiuni pentru a continua povestea (aici gasiti un filmulet  din care va veti convinge de cat de minunata este cartea).

Copiii au fost incantati sa raspunda cerintelor pisicutelor si fiecare dadea pagina sa descopere cate ceva nou. Am cautat apoi pisicute vesele sau nervoase, infometate sau insetate, speriate sau colorate.

Am urmarit ce vede Sunny, o alta pisicuta dragalasa, am exersat aruncarea si prinderea mingii (throw and catch the ball), apoi i-am dat lui Sunny mingi colorate.

La partea practica ne-am facut si noi carti in care gasim pisici (aici am gasit modelul).

Lasă un răspuns

