Casuta

Am cumparat cartea aceasta inca de cand am vazut minunata ei prezentare pe site-ul editurii Cartea Copiilor. Este o carte nu doar pentru copii, pe mine m-a facut sa-mi amintesc de casuta bunicilor si de viata linistita de la tara cand oamenii de bucurau de simplitate. Am citit povestea („Casuta” de Virginia Lee Burton) vineri la atelierul de lectura si copiii au vazut diferenta dintre viata intr-un oras aglomerat si viata la tara, au vazut cum au evoluat mijloacele de transport de-a lungul timpului si au observat schimbarea anotimpurilor.

 

Povestea le-a placut foarte tare si au fost impresionati de felul degradant in care ajunsese casuta la oras, fiindca oamenii erau prea grabiti sa o ingrijeasca, prea grabiti chiar sa o observe. Ne-am bucura tatunci cand casuta a fost mutata inapoi la tara si s-a putut bucura din nou de atentie. Fiecare copil mi-a povestit despre casuta lui si despre cea a bunicilor si am vorbit despre locurile in care le place sa traiasca.

Am jucat „Pasarica muta-ti cuibul” si apoi am vorbit si despre casutele animalelor in cartea „Casute de animale” aparuta la edutira Aquila.

La partea practica fiecare copil a pictat o casuta din ipsos (de aici le-am cumparat).

 

2 păreri la “Casuta

Lasă un răspuns

