Jocuri de logica

Am cumparat de curand de la Julia doua jocuri absolut minunate care dezvolta gandirea logica. „Colour Code” (eu l-am cumparat cu 60 lei) este un joc ce antreneaza viziunea in spatiu, are niste jetoane dintr-un fel de plexiglas transparent pe care sunt tot felul de forme. Copiii aleg un model din carticica si trebuie sa suprapuna jetoanele astfel incat sa le iasa modelul. Puteti cumpara jocul si de aici  sau aici.

„Qwirkle” (l-am cumparat cu 65 lei) este un alt joc foarte interesant care le-a captat pe fete imediat. L-am jucat de multe ori in familie, asa ca este cu siguranta o provocare si pentru adulti. Sunt 108 piese din lemn cu diverse forme si culori, regula fiind aceea de a face siruri fie  cu forme de acelasi fel si culori diferite, fie cu aceleasi culori dar formele sa difere. Scopul jocului este sa acumulezi cat mai multe puncte, insa noi am jucat fara puncte. Puteti cumpara jocul de aici.

Recomand din suflet aceste jocuri, la noi au mare succes.

4 păreri la “Jocuri de logica

Lasă un răspuns

