Engleza cu bebelusi

Am inceput de cateva saptamani un nou atelier de engleza pentru bebelusi (ma rog, nu chiar bebelusi, sunt copii care au in jur de 2 ani) si sunt tare mandra de felul in care reactioneaza. Inca o data mi-au confirmat faptul ca un copil invata o limba straina foarte usor atunci cand o ia ca pe o joaca. In cadrul atelierelor ne jucam in engleza fara sa le traduc ceva, doar le arat, ne miscam si ei repeta ce spun eu, executa miscarile intr-un mod foarte natural.

Imi place sa avem de fiecare data si activitati senzoriale, vreau sa imbinam si activitati practice, jocuri de miscare si statice, astfel incat copiii sa fie mereu antrenati si astfel sa nu se plictiseasca. O sa va arata cateva exemple de activitati pe care le-am avut, nu prea reusesc sa fac poze, o sa le rog pe mamici sa faca lucrul acesta 😉 . De asemenea, este foarte imprtant ca si acasa parintii sa-i expuna pe copii la limba engleza prin cantecele sau desene animate, sa-i mai intrebe cate ceva sau sa se joace o perioada cat de scurta in fiecare zi in engleza.

Ne-am jucat cautand animalute intr-o cutie cu niste „pufuleti” (nici nu stiu sigur cum se numesc, sunt dintr-un fel de polistiren si se folosc in cutiile cu produse fragile), pe masura ce descopeream cate ceva eu spuneam cum se numeste animalul.

Tot cu animalutele ne-am jucat ascunzandu-le pe sub esarfe (rosii si verzi deocamdata): „Where are you, dog? Peek-a-boo! I see you!”

Am folosit esarfele pentru a zbura (fly), le-am ridicat si le-am coborat (up and down), le-am scos din cutii si a vazut ce culori au.

Am sortat jucarii in farfurii rosii si verzi povestind mereu ce culoare au.

L-am hranit pe Mr. Green cu obiecte verzi, accentuand mereu culoarea pe care o voiam in sticla.

Ne-am jucat pe autocolant si am vazut ca e „sticky” si am fost fascinati ca lucrurile chiar raman lipite de perete. Am contruit casute sau doar am pus la intamplare bete si capace de sticle sau forme de spuma.

Daca la o intalnire am facut inimioare stampilate cu rola de carton,

… alta data am facut mere vesele (happy apples) din hartie rupta.

Iata cantecelele pe care le puteti repeta: „Walking, walking„, „If you’re happy„, „Mouth, nose, knees, toes„, „Roll your hands„.

 

Lasă un răspuns

