Joc de logica

Mi-a placut mult jocul acesta de logica inca de cand l-am vazut la Camelia, asa ca atunci cand l-am zarit in magazinul Juliei n-am mai stat pe ganduri si l-am comandat. Jocul pare simplu la prima vedere, avand 12 piese formate din bilute grupate cate 3, 4 sau 5 in diferite pozitii, ideea jocului fiind aceea de a aseza piesele astfel incat sa nu ramana spatii libere. Nu e insa deloc simplu, pot spune ca si pentru noi adultii a fost o provocare sa rezolvam puzzle-ul. Norocul nostru ca jocul are si o cartica ce contine o multime de variante de rezolvare, si ce imi place foarte mult este faptul ca nu toate rezolvarile sunt complete, lansand jucatorului provocarea sa-si imagineze cum se pot combina cu succes. Elenei i-a placut tare mult de cum a vazut jocul si de cateva zile doar asta face. Pe spatele cutiei se poate face si o piramida 3D si nu i-a fost deloc greu sa o construiasca.

Puteti urmari filmulete pentru a va convinge ca este un joc cu adevarat provocator.


Puteti cumpara jocul si de aici. Multumesc mult Camelia pentru recomandare🙂 .

Lasă un răspuns

