Decoratiuni pentru bradut

Mi-au placut decratiunile din becuri de cand le-am vazut si mereu am vrut sa facem si noi dar nu ne-am gasit momentul potrivit, insa anul acesta am vrut neaparat sa incercam (aici gasiti catev dintre ideile minunate). Nu aveti nevoie decat de becuri de diferite forme, acrilice si imaginatie. Elena a facut un Mos Craciun si un pinguin, iar Maria a incercat un ren.

Am mai pus in bradut si un fulg facut din paste pe care le-am pictat si le-am dat cu sclipici.

Tot in bradut am asezat si ingerasul pregatit pentru atelierul de lectura (va povestesc in alt articol despre ce-a fost vorba).

Lasă un răspuns

