Ne jucam cu purcelusul Curly

La atelierele de engleza pentru pitici de marti si joi am pus in scena o poveste foarte frumoasa din cartea „The complete book of Farmyard tales” de la editura Usborne (multumim Anca pentru ea). Toate povestile sunt frumoase in aceasta carte, dar de data asta m-am oprit asupra uneia foarte simpatice („Pig gets stuck„) in care purcelusul Curly ramane blocat in cotetul gainilor. Am modelat 6 purcei dragalasi din Fimo si copiii au fost incantati de ei. Am repetat animalele domestice si am ilustrat povestea cu ajutorul figurinelor.

Curly gaseste o gaura in gard si iese pe dedesubt pentru a cauta de mancare.

A mancat toata mancarea gainilor si fiindca s-a ingrasat, a ramas blocat in gard.

Cu putin ajutor, Curly reuseste sa iasa.

Ne-am adus aminte de cantecelul dragut prin care animalele se saluta, dar am facut si o plimbare la ferma cu ajutorul cantecului „Let’s take a walk around the farm„. Am facut purcelusi colorati si un grajd din fetru si copiii trebuiau sa-i aseze on the barn/under the barn. Marti l-am facut pe Curly pictand o  farfurie de carton si lipind cateva cercuri roz, cu o codita din sarmulita plusata. Joi am pus purcelusii in noroi in functie de cifrele pe care le aveau.   Am facut dintr-o cutie de carton un purcelus caruia ii era foame si copiii, fiecare avand cate un fruct sau o leguma, il hraneau in functie de ceea ce cerea el. Cantam asa: „Are you hungry? Are you hungry?” „Yes, I am! Yes, I am. I would like an apple, I would like an apple!” Here you are! Here you are!” (melodia de la cantecul „Frere Jacques”). Am jucat „True/False”, un joc in care eu le aratam copiilor un animal si spuneam cum se numeste. Daca ceea ce spuneam era corect, sareau in spatiul pentru raspunsuri corecte, daca nu, copiii ma corectau si sareau in cealalta parte. La partea practica am facut purcei cu picioare din carlige de rufe.

4 păreri la “Ne jucam cu purcelusul Curly

Lasă un răspuns

