One, two, buckle my shoe

Imi place foarte mult sa folosesc povesti rimate sau  cantecele la atelierele de engleza, dar si acasa cand le vorbesc fetelor despre o anumita tema. Din fericire, in engleza sunt astfel de povesti pe aproape orice tema si faptul ca sunt usor de retinut ii face pe copii increzatori si sunt entuziasmati sa invete. Raluca a scris de curand un articol despre aceste nursery rhymes atat de apreciate de toata lumea.

La atelierele de engleza pentru pitici de marti si joi am abordat o poezioara tare simpatica, „One, two, buckle my shoe”, din cartea „Illustrated rhyming stories” de la editura Usborne (Anca de la In minunata lumea a cartilor ne-a inlesnit procurarea ei, multumim 🙂 ), poezie ritmata ce poate fi si cantata cu ajutorul careia copiii invata mai usor sa numere.

Povestea continua numaratoarea pana la 30 insa noi ne-am oprit la 10. Am printat cartonse de aici pentru a ilustra povestea si copiii le-au potrivit recitand in acelasi timp si versurile.

Am ilustrat povestea, fiecare copil dramatizand cate un vers.

Am insistat si pe asocierea cantitatii cu numerele cu ajutorul unor cartonase de la editura Tehno Art.

Am avut un pantof confectionat dintr-o cutie de carton caruia copiii ii inchideau si descheiau catarama (buckle my shoe) si inauntru gaseau diverse animale pe care le denumeau.

Am pregatit un joc dintr-o cutie de carton pe care am scris perechile de cifre ce apar in poveste si am decupat o fanta sub ele. Copiii au primit capace pe care era lipita cate o imagine din poveste si astfel in timp ce repetam poezia fiecare venea si introducea capacul in locul potrivit.

Pentru a fixa mai bine asocierea cantitatilor cu cifrele, am facut un joc asemenator cu cel anterior, in care copiii introduceau capace cu cifre in dreptul animalor.

Marti copiii au desenat conturul palmelor pe o foaie si au lipit imagini din poveste pe degetele potrvite.

Joi am facut „a big fat hen” asambland toate elementele decupate in prealabil (aici am gasit ideea).

Lasă un răspuns

