Vrajitorul Willy ne invata despre activitatile zilnice

La atelierele de engleza pentru pitici de marti si joi ne-am imprietenit cu Vrajitorul Willy (Wobbly il chema pe vrajitorul din poveste, dar Willy mi s-a parut un nume mai usor de retinut 🙂 )pe care l-am ajutat in activitatile pe care trebuia sa le faca intr-o zi.

L-am ajutat sa-si ia micul dejun, sa se spele pe dinti, sa se imbrace, sa-si puna niste forme intr-un borcan, am facut si o potiune magica impreuna cu el si l-am dus apoi la culcare.

Copiii mi-au citit gandurile si au ghicit la ce animale sau fructe ma gandeam (am pus animale si fructe in niste farfurii pe care rau desenate palme colorate. Le spuneam copiilor:”I am thinking of a big animal from the purple hand”. Copiii gaseau farfuria respectiva si cautau animalul mare de acolo.).

Copiii au ghicit apoi actiunile pe care eu le mimam si am ascultat si vizionate si un cantecel atre dragut pe aceeasi tema.

Marti copiii l-au facut pe vrajitrul Willy dintr-un tub de carton (aici gasiti sursa de inspiratie).

Joi am facut baieti si fete care se spala pe dinti.

 

 

Lasă un răspuns

