Micutele tesatoare

Stiam mai demult de pasiunea Elenei de a coase, asa ca ieri i-am propus sa tesem un covoras si a fost tare incantata de idee. Am pus niste sfoara pe un capac de la o cutie de pantofi, i-am pregatit ata si a trecut la tesut.

Pe fundal Maria tapeta covorul cu cartonase🙂

La final, incantare maxima, covorul a devenit paturica pentru papusi iar acum e hotarata sa mai faca si altele.

Nu ma asteptam insa ca si Maria sa vrea sa faca o astfel de activitate, dar spre surprinderea mea, a fost foarte constiincioasa si a inteles foarte repede cum trebuie sa procedeze (o data pe deasupra, o data pe dedesubt🙂 ).

Ma gandeam ca o sa abandoneze pe parcurs, dar m-a uimit si de data asta: a dus totul la bun sfarsit si e mandra nevoie mare de paturica ei🙂

Are mami fete harnicute, nu gluma🙂

6 păreri la “Micutele tesatoare

  1. Ce frumos! Imi place cum ati improvizat „razboiul” de tesut dintr-o cutie de pantofi. Poate incercam si noi. Are un razboi mic de lemn dar mi se pare greu de folosit, o sa-i fac unul cu urzeala mai rara pana invata.

Lasă un răspuns

