Citim in engleza [short i vowel]

Sambata la atelierul de engleza am introdus cuvintele care contin sunetul scurt.Bineinteles ca mai intai ne-am adus aminte de ce am invatat pana acum si am sortat pe niste fise cuvinte care contin sunetul a scurt (copiii trebuiau sa potriveasca imaginea cu cuvantul; aici gasiti fisele).

Ne-am jucat si cu sight words care erau scrise pe niste buburuse si copiii le citeau si le plesneau cu paleta de muste.

Am trecut apoi la cuvinte care-l contin pe i scurt si am potrivit cuvantul cu imaginea apoi am jucat un joc de memorie cu ele (aici gasiti fisele).

Am citit propozitii si am pus imaginile potrivite (aici gasiti materialul).

Am completat cuvinte care-l contin pe i scurt intr-o carte pe care o am de vreo 10 ani si care imi place fiindca toate aceste reguli de pronuntie sunt incadrate in povesti.

 

 

2 păreri la “Citim in engleza [short i vowel]

Lasă un răspuns

