Alte jocuri cu haine

La atelierele de engleza pentru pitici de marti si joi am continuat sa vorbim despre haine cu ajutorul mai multor jocuri distractive. Ne-am amintit de povestea hainelor puse la uscat si dupa ce ne-am amintit ce haine purta fiecare animal, am pus dungi (stripes) pe soseste dupa un anumit tipar logic.

Fiindca in carte se pune foarte mult accentul pe posesie, am jucat si noi un joc in care copiii au primit cate o soseta cu model unic si eu intrebam:”Whose sock is this?„. Copilul care-si recunostea soseta raspundea: „It’s mine.” . 

Am jucat si „musical pillows„, copiii primind cate o soseta, perechea ei fiind pe pernuta si cand se oprea muzica fiecare se aseza la perna pe care era soseta pereche.

Ne-am jucat si cu niste pitici draguti de la un joc pe care l-am cumparat de la Julia : sunt o multime de cartonase cu pitici imbracati in culori diferite si trei zaruri din lemn cu culori.  Am impartit copiilor cartonasele si dadeam cu zarul pentru a gasi piticul ce avea hainele in culorile de pe zar. Copilul care descoperea piticul striga: „It’s mine!

Copiii au decupat apoi hainutele care apareau in carte si le-au lipit pe sarma in dreptul animaleleor carora le apartineau.

Joi ne-am jucat cu marionetele de mana cu care copiii au facut conversatii in engleza.

Am repetat hainele si culorile: eu spuneam o culoare si copiii gaseau articolul de imbracaminte. Pe rand, copiii au fost lideri, avand posibilitatea sa ceara celorlalti ce sa caute.

Cu ajutorul unui cub mare cu animale am inventat un joc ce le-a placut mult copiilor: fiecare animal avea diferite hainute . Copiii dadeau cu zarul, spuneau numele animalului si luau din dreptul lui cate un articol de imbracaminte, Cand pe zar cadea soarele trebuiau sa dea hainele inapoi. Castiga cel care la sfarsitul jocului avea cele mai multe hainute.

Am unit hainele cu partile corpului corespunzatoare.

La partea practica am facut cate o camasa din pungute de hartie pe care le-am decorat cu paiete stralucitoare.

O părere la “Alte jocuri cu haine

Lasă un răspuns

