Paianjenul Spike ne invata sa ne exprimam sentimentele

Sambata la atelierul pentru pitici am vorbit din nou despre sentimentele pe care le avem (puteti vedea aici poze de la lectia de saptamanad trecuta). Am vazut ca la inceput Spike era foarte trist= sad pentru ca nu avea niciun prieten, nimeni nu voia sa se joace cu el. Celorlalte insecte le era frica de el (they were scared). Insa au ramas surprinse= surprised cand au descoperit ca panza pe care o construieste Spike poate fi un mijloc de distractie si astfel s-au jucat impreuna fara se se mai teama de el. De atunci Spike a fost foarte fericit=happy ca si-a gasit prieteni cu care sa se joace.

Pe rand, copiii au purtat o coroana de paianjen si au primit cate un cartonas cu emotii si trebuiau sa spuna cum se simt: I am a happy/sad/ surprised/ angry spider. 

Am cantat „If you’re happy” si am exemplificat fiecare emotie in parte.

Am aruncat cu saculetul cu orez spre cartonase cu emotii si o denumeam pe cea pe care cadea saculetul.

Am cantat si „Five little pumpkins„, transformandu-ne in niste divleci cu diferite trairi 🙂

Pe farfurii de carton am facut panze de paianjen, apoi am facut un paianjen din carton pentru a topai pe panza.

Lasă un răspuns

