Ne jucam din nou cu batranica cea curajoasa

Marti si joi la atelierele de engleza pentru pitici ne-am intalnit din nou cu doamna care nu se temea de nimic si m-am bucurat foarte mult sa constat ca piticilor asa de mult le-a placut povestea, incat au retinut foarte bine detaliile: si-au amintit singuri cum faceau articolele de imbracaminte care o urmareau pe batranica. Am inceput cu o trecere in revista a unor haine si ca sa fie totul si mai interesant, am aplicat deasupra imaginilor tot felul de materiale textile.

Am reluat apoi povestea si copiii au primit cate o cutie pe care am lipit imagini cu ajutorul carora am alcatuit sperietoarea de ciori (de aici am preluat idea).

Marti copiii au facut o sperietoare de ciori din amprentele palmelor (aici este articolul din care m-am inspirat).

Joi am reluat povestea si ne-am distrat trecand prin tunel, fiecare copil avand in mana cate un articol de imbracaminte. Cand ajungeau la capatul tunelului spuneau „Knock, knock„, ceilalti intrebau „Who’s there?„, iar cel din tunel raspundea in functie de cartonasul pe care-l avea: „Two big shoes clomp, clomp, clomp”.

Am asamblat apoi doua sperietori de ciori facute din fetru, copiii punand hainele in functie de indicatiile mele (aici am gasit ideea jocului). Au fost repetate in felul acesta denumirea obiectelor de imbracaminte, culori si parti ale corpului.

Ne-am dezmortit „spaland” niste rufe impreuna cu animalele din jungla 🙂  (aici e cantecelul).

La final copiii si-au facut masti din farfurii de carton cu ajutorul carora s-au transformat in sperietoare de ciori (ideea a fost preluata de aici).

 

 

Lasă un răspuns

