Magic Happy English

Cand am cumparat primul numar al revistei „Magic Happy English” nu ma asteptam sa fie asa de mult indragit de fete.

Auzisem ca urmatorul numar va avea un pix special si cum pretul era si foarte mic, (primul numar a fost 2 lei) am cumparat-o. Pana zilele astea cand am cumparat si cel de-al doilea numar (20 lei), revista n-a prezentat interes pentru domnisoarele mele. Insa cand au vazut minunea vorbitoare entuziasmul a aparut imediat si de doua zile asculta incontinuu si repeta tot ce aud din revista. Fiindca noi inca nu citim in engleza, am adaptat exercitiile pentru ele si sunt extrem de incantate. Iata cateva pagini din primul numar:

Aici sunt imagini din al doilea numar:

Iata cum lucreaza fetele cu revista:

 

10 păreri la “Magic Happy English

  1. Si noi am luat primul numar si il asteptam pe cel de-al doilea, eram ft curioasa in legatura cu acel creion vorbaret… Dar nu stiam ca a aparut deja, credeam ca se va intampla luna viitoare. Bine ca mi-ai amintit, poate il mai gasim si noi…
    Spor la citit atunci, fetele sunt niste scumpe si se descurca ft bine, felicitari !

    Va pupam !

    Laura P.

  2. nu incercati sa faceti o comanda ? pe site-ul magic happy english ? zic poate este posibil…. asta o sa incerc si eu , noi am gasit numarul doi si trei dar am cautat pentru un prieten al baiatului meu si in Alba Iulia si in Cluj Napoca …. acelasi raspund s-au epuizat ca painea calda …

Lasă un răspuns

