Carti pentru incepatori in ale cititului

Va spuneam ca Elena este foarte reticenta la lucururi noi, ii e frica sa incerce de teama esecului si cu toate ca stie sa citeasca, a ezitat foarte mult sa incerce cititul in carti. Am exersat folosind tot felul de jocuri in care ii scriam diverse mesaje pe biletele. Multumita Ralucai am descoperit o carte minunata, „Sa citim cu Luca” de Mirela Spiță, Romina Debreczeni, care i-a dat Elenei curaj sa citeasca fiindca are scrisul mare si textul e simplu si putin pe fiecare pagina. Asadar a fost un mare succes si a fost citita de zeci de ori, Elena fiind extraordinar de fericita si mandra ca a reusit sa citeasca o carte intreaga🙂 .

Am tot cautat astfel de carti, dar cu toate ca exista pe piata o multime de variante, toate au cuvinte greoaie, paginile sunt incarcate si descurajeaza un incepator. Nu mi-au placut nici cartile din colectia de la editura Gama din acelasi motiv, asa ca atunci cand am gasit cartile de la editura Litera, am fost de-a dreptul incantata. Cartile au cate doua povesti ce sunt familiare copiilor de la desene le animate de pe Disney Junior.Am cumparat pentru inceput cartea cu Sofia Intai fiindca este preferata Elenei si i-a plcut foarte mult, a citit aproape toata povestea intr-o seara. Singurul inconvenient este faptul ca-i cam zboara paginile😦 , in rest este ceea ce cautam la o carte pentru incepatori: cuvinte simple, propozitii scurte si pagini aerisite.

Recomand cu tot sufletul aceste carti, au reusit sa ne faca pofta de citit si sa ne creasca increderea in fortele proprii.

Spor la citit!

2 păreri la “Carti pentru incepatori in ale cititului

  1. Chiar sunt de folos aceste carti, multumim pt ca ni le impartasiti ! Si eu eram in cautare de astfel de carti pt Alessia, cele pe care le-am achizitionat in acest scop au intr-adevar un text greoi, propozitii lungi, am fost destul de dezamagita de ele. Dar acestea par mult mai usor de parcurs de catre un prichindel care abia isi insuseste tainele cititului.
    Daca vreti sa treceti si la cititul in limba engleza, va recomandam setul de carti de la editura Usborne, My First Reading Library ( 50 de carti ). Noi le-am luat recent, profitand de o reducere substantiala, si de atunci tot citim la ele ( ea buchiseste cate un cuvant razlet, inca n-a ajuns sa citeasca intreaga propozitie in engleza ).

    Succes Elenei la citit, curand isi va recapata increderea in sine si nu isi va mai scoate nasucul din carti, sunt convinsa…
    Va imbratisam si ne vedem maine !

    Laura P.

    • Ma bucur ca va sunt de folos recomandarile noastre. Aceste carti se pot numi intr-adevar carti pentru „early readers”, restul nu se incadreaza in aceasta categorie.
      Avem si noi multe carti de la editura Usborne, si ne sunt tare dragi, dar deocamdata citesc eu, o las intai sa se acomodeze cu cititul in romana, n-as vrea sa o sperii prea tare😉.
      Va pupam!

Lasă un răspuns

