Ce textura au lucrurile ?

La atelierele de engleza pentru pitici de marti si joi am explorat simtul tactil si am descoperit prin atingere ce simtim cand pipaim diferite obiecte. Am vorbit despre opusele rough- smooth (aspru-neted), soft- hard (moale-tare), cold-hot (rece-cald). Am sortat obiecte in functie de aceste categorii si am denumit fiecare textura.

Am sortat si cartonase care aveau imagini cu lucruri calde si reci (de aici am descarcat cartonasele).

Am umplut cateva baloane cu orez, faina, pompoane, sampon, fasole, nisip, am cautat imagini pe internet si le-am lipit pe o foaie, apoi le-am da copiilor pentru a simti ce textura au si pentru a potrivi baloanele cu imaginile.

Si cutia misterelor a fost o provocare pentru copii, fiecare descoperind obiecte doar cu ajutorul simtului tactil (touch).

Activitatea practica de marti a constat in realizarea unui colaj texturat din paste de diferite forme pe care le-am pictat.

Joi am facut un tablou cu diferite texturi: the umbrella is rough, the stick is hard,  the sun is hot and smooth, the clouds are soft, the raindrops are cold.

 

 

4 păreri la “Ce textura au lucrurile ?

Lasă un răspuns

