Despre simturi

Satamana trecuta am inceput sa vorbim despre cele 5 simturi la atelierele de engleza si am insistat asupra partilor corpului, am cantat diverse catecele si „chant-uri” pentru a face o introducere cat mai potrivita (One little finger, Mouth, nose, knees, toes, Well hello everybody) .

Invitatul nostru special a fost Mr. Broom , o mascota foarte simpatica facuta dintr-o matura, care a venit sa ne vorbeasca despre simturi. Ne-am jucat putn cu el ascunzand cate o parte a corpului si copiii ghiceau ce-i lipseste.

Am avut diverse obiecte pe o tavita si copiii le luau in mana si spuneau ce facem cu fiecare (I can taste the biscuits, I can touch the lion, I can smell the perfume).

Am avut un joc in care copiii alegeau imagini si spuneau daca obiectul respectiv poate fi vazut, mirosit, gustat, atins sau auzit si puneau buline in dreptul simturilor potrivite.

Am unit imaginile de pe o fisa cu simturile corespunzatoare (de aici puteti descarca fisa) si apoi am vorbit despre alegerile facute: I can taste the ice cream/I can smell the flower.. 

Am cantat si un cantec foarte dragut ce ne-a ajutat sa intelegem mai bine ce parti ale corpului ne ajuta sa simtim.

La partea practica am facut un baietel (Johnny 🙂 ) caruia i-am pus ochi, nas dintr-un pom-pom parfumat, urechi din clopotei, gura din bomboane cu liquirizia (lemn dulce) si palmute abrazive, toate astea pentru a evidentia simturile.

 

 

Lasă un răspuns

