Pete isi arata din nou pantofii

Luni si miercuri la atelierele de engleza copiii l-au intalnit pe motanul Pete care a facut parada cu pantofii lui cei noi 😉 (aici puteti vedea activitati asemanatoare cu cele pe care le-am facut acum). Copiii s-au distrat foarte tare cantand pe rand povestea pantofilor (I love my white/red/blue/brown/wet shoes!).

Dupa acest model am facut si noi urme colorate :).

I-am pus apoi lui Pete pantofi colorati .

Pete le spunea copiilor pe care pantofi sa se mute.

I see colours everywhere…

L-am facut apoi pe Pete sub forma de marioneta din pungi de hartie.

Iata-l si pe simpaticul Pete in care am pus surpriza dulce.

Lasă un răspuns

