La clatite inainte

Saptamana trecuta atat piticii cat si cei mai marisori, au alergat dupa clatite :).  Am citit si am interpretat cartea „The Runaway Pancake” din colectia „Bedtime Stories” de la editura Usborne (multumim mult Adina pentru carticele, sunt foarte frumoase).

La inceput le-am prezentat copiilor personajele povestii si am vorbit despre familie si despre o multime de animale (dog, duck, cat, goat, pig, fox, rabbit).

Am interpretat povestea, copiii cu animalute in mana alergand dupa clatita buclucasa in ordinea in care apareau in poveste.

Am facut apoi clatite pe un aragaz construit dintr-o cutie de pantofi dupa acest model. Copiii aruncau clatita in sus si descopereau ce se afla dedesubt (am repetat in felul acesta mai multe cuvinte invatate anterior).

Am avut si un joc de memorie cu clatite.

La partea practica am facut clatite din farfurii de carton.

Insa nu se putea sa vorbim atata despre clatite fara sa gustam si noi macar una, asa ca fiecare copil si-a umplut cate o clatita cu dulceata si a savurat-o cu mare pofta 🙂 .

Sa aveti pofta :)!

2 păreri la “La clatite inainte

Lasă un răspuns

