Piticii si casutele lor

Piticii de la atelierul de engleza de marti si joi au vizitat casute si au aflat denumirea camerelor si a unor obiecte de mobilier.  Iata cum ne-am jucat: am pus mobila in camere si spuneam in engleza tot ce facem (the bed is in the bedroom). 

Am dansat calcand pe imagini cu camere si cand muzica se oprea spuneam in ce camera ne aflam (I am in the living room).

Din greseala, soricelul Monty (marioneta care a venit in vizita pe la noi) a incurcat mobilierul din camere si copiii l-au ajutat sa le aseze corect.

Copiii si-au facut carti de colorat lipind in fiecare camera mobila potrivita.

Am repetat si membrii familiei asezand pe fiecare in cate o camera in functie de indicatiile mele (Father is in the bathroom).

Am citit cartea Mouse moves house de la editura Usborne (multumim Adina pentru frumoasele carticele) si am vazut in ce camere merge soricelul pentru a-si impacheta lucrurile.

Am pus apoi soricei in diferite camere fiind atenti la numarul indicat (There are five mice in the kitchen). Am introdus astfel si plurarul substantivului mouse (mice), dar si expresiile there is/there are.

La partea practica am facut soricei din carlige de rufe si cate o casuta pentru fiecare (a house for a mouse 🙂  ).

Lasă un răspuns

