Ce putem vedea?

Marti la atelierul pentru pitici ne-am jucat punand accent pe simtul vazului. Mai intai a venit la copii o papusa legata la ochi care, plangand, le-a spus I cannot see! 🙂 si dupa ce copiii i-au spus sa-si dea esarfa de la ochi a exclamat fericita I can see! 

Am facut un aparat de fotografiat prin care treceau mai multe imagini si copiii imi spuneau ce vad: I see an apple/a car/a lion/a plane.

Ne-am uitat cu lupa pentru a descoperi perechea imaginilor mari de pe cartonase.

Legati la ochi, copiii au incercat sa-i puna coada la loc lui Aiurel.

Copiii au primit apoi foi albe si le-am spus ca trebuie sa dea cu acuarele peste tot pentru a descoperi the secret message (desenasem dinainte cu o culoare cerata alba mai multe imagini 😉  )

Do you see the message? 🙂

2 păreri la “Ce putem vedea?

Lasă un răspuns

