Miscare si distractie

Luni la atelierul de engleza am insistat asupra verbelor de miscare si astfel am cantat si am dansat foarte mult executand tot felul de comenzi. Am analizat niste cartonase si copiii spuneau ce fac personajele respective (the boy/girl is running/jumping/ drinking/eating/sleeping/swimming). 

Am jucat The ball and the bag un joc in care copiii erau impartiti in 2 echipe, una avand o minge si cealalta o gentuta cu cartonase. Copiii dadeau minge/geanta de la unul la altul si cand muzica se oprea copilul la care se afla mingea intreba „What are you doing?” si copilul la care se afla gentuta scotea un cartonas si raspundea I am jumping/eating/running/sleeping/drinking/swimming.

 

Am jucat apoi un joc cu zarul cu ajutorul caruia am repetat o multime de actiuni dar si alte notiuni invatate mai demult.

Am cantat un cantecel din revista Holiday English (melodia este a cantecului Oh my darling Clementine).

Sally’s reading,

Peter’s writing,

Mary’s playing with a ball.

Andy’s eating a big sandwich

Tina’s running in the hall.

Am facut apoi broscute saltarete (jumping frogs) din farfurii de carton si amprentele decupate ale palmelor.

 

 

 

Lasă un răspuns

