Printesa-Bob-de-Mazare

Vineri la atelierul de elctura am invatat ca nu trebuie sa judecam pe cineva dupa infatisare, ca hainele nu spun totul despre un om si pentru a ilustra mai bine aceste idei am citit povestea „Printesa-Bob-de-Mazare” . Am dramatizat povestea cu ajutorul unei papusi cocotate intr-un pat cu multe saltele :).

Copiilor le-a placut povestea si se minunau cum de a putut printesa simti un bob de mazare asa de mic sub atatea saltele si pilote. Am jucat si noi un joc in care eu ascundeam o biluta un bob de mazare sub niste perne si pe rand copiii se asezau si cel care ghicea sub care perna se afla biluta devena un print/o printesa adevarata.

Ca cum printii/printesele au nevoie de costumatie adecvata , ne-am construit si noi una: un colier cu un bob de mazare dar si o coroana pe care am lipit boabe de mazare si mult sclipici.

Lasă un răspuns

