Noua grupa de pitici la prima intalnire

Miercuri dimineata am inceput o noua grupa de pitici dornici sa se joace si sa invete engleza. Ne-am simtit cu totii foarte bine si copiii au fost inantati de jocuri. Dupa ce am facut cunostinta am jucat mai multe jocuri pentru a invata culorile. Am facut casute din fetru colorat sub care ascundeam un soricel iar copiii ghiceau in ce casuta s-a ascuns (Little mouse, little mouse, are you in the red house?).

Am pus apoi pompoane colorate in bolurile corespunzatoare cu ajutorul unor lingurite.

Dupa acest model am facut palme colorate pe farfurii din carton si copii potriveau perechile denumind culorile.

La partea practica am pictat floricele colorate folosind hartii pentru briose mici si dopuri de pluta cu care am stampilat.

 

4 păreri la “Noua grupa de pitici la prima intalnire

  1. Peste o luna voi incepe sa predau engleza (ca voluntar) la gradinita copiilor mei. Ma înfricoșează prima lectie, am nevoie de sfaturi. Predai toate culorile inca de la prima întâlnire? Am cartea lui Eric Carle, Brown bear, Brown Bear what do you see?, ba chiar si cantecul… totusi mi se lare prea multa informație. Cuprinde culorile, animalele, frase scurte si repetitive…sunt in incuracatura. Nu vreau s-o dau in bara! Ai vreo sugestie? Mulțumesc anticipat.

    • Nu predau toate culorile de la inceput, poti incepe cu 4 sau 6 (rosu, albastru, verde, galben, portocaliu, mov) si sa faci jocuri simple de genul copiii inchid ochii si ascunzi o culoare, sau sa caute un soricel sau alt animal sub o casuta colorata, sa potriveasca diferite obiecte pe foi colorate sau in cutii colorate. Pentru copii e foarte important ca instructiunile sa fie simple si ei sa se simta increzatori. Trebuie sa faci ceva ce pot retine usor si sa -i faci sa inteleaga ce le spui. Copiii au nevoie de rutina si e bine sa ai un cantecel, ceva amuzant pe care sa-l repeti la fiecare lectie ca ei sa capete incredere. Cel mai important e sa se distreze, daca le place la inceput i-ai castigat. Totul trebuie sa fie amuzant si sa alternezi jocuri statice cu jocuri dinamice: pune-i sa topaie pe culori, sa alerge pana la o anumita culoare si astfel ei vor invata si tot felul de actiuni.
      Multa bafta!

Lasă un răspuns

