Polly Wally cauta de mancare

Joi la atelierul pentru pitici am continuat sa vorbim despre povestea lui Polly Wally insa de data aceasta am insistat asupra animalelor si a ceea ce mananca fiecare (am adaugat si cateva in plus fata de carte). Dupa ce am denumit animalele si am trecut in revista mancarurile, ii intrebam pe copii „What does the monkey eat?” iar ei raspundeau „The monkey eats bananas.” si puneau animalul langa cartonasul cu mancarea potrivita.

Tot pentru a repeta ce mananca fiecare animal, copiii luau cate un animal in mana si ii cautau mancarea preferata ascunsa intr-un „tufis”.

La partea practica piticii au colorat si au decupat alimentele preferate ale unor animale si le-au lipit in dreptul acestora.

 

Lasă un răspuns

