Despre familie si haine

Miercuri la atelierul de engleza ne-am adus aminte membrii familiei si am repetat si hainele imbracand pe fiecare. Mai intai copiii si-au descris propria vestimentatie introducand expresia I am wearing… apoi au spus ce haine poarta membrii familiei (marionetele pe bat au primit haine si copiii le-au denumit).

Am desenat un baiat si o fetita pe doua planse mari si copiii i-au imbrcat folosind haine adevarate si apoi au descris costumatia (The girl is wearing a T-shirt, shorts and sandals .).

Ne-am amuzat trecand prin tunel tinand un membru al familiei in mana; cand ajungeau la iesire spuneau Knock, knock! si ceilalti intrebau Who’s there? cel din tunel raspunzand I am mother/father/sister//brother/baby.

La partea practica am avut o fisa in care copiii au colorat membrii unei familii si hainele acestora.

 

Lasă un răspuns

