Polly Wally si animalele

Dupa o scurta vacanta iata-ne intorsi la atelierele noastre de engleza prin care incercam sa imbinam distractia cu invatatul. Pretextul atelierului pentru pitici de marti a fost cartea Time for tea Polly Wally” de Kali Stilman o carte de care m-am indragostit la prima vedere. Este plina de culoare, cu imagini superbe si ne ofera prilejul de a repeta animalele si alimentele pe care le consuma fiecare. Asa de simpatic este Polly Wally, pasarea albastra, ca nu m-am putut abtine sa nu confectionez si eu una la fel de zburlita🙂.

Inainte de a le prezenta cartea, am repetat animalele din jungla mai intai rugand pe fiecare copil sa imi arate diverse animale de pe cartonase dar sa ajunga pana la ele conform indicatiilor mele: running/walking/jumping/stomping.  Am jucat apoi Musical chairs, un joc pentru care am facut un cerc din scaunele pe care am pus cate un cartonas cu animale, fiecare copil primind perechea lor. In timp ce se auzea muzica ei trebuiau sa mearga in jurul scaunelor si cand muzica se oprea se asezau pe scaunul ce avea perechea animalului pe care-l aveau in manuta.  Am cantat si am dansat Walking in the jungle  si a fost foarte distractiv.

Am citit apoi cartea si copiii spuneau cu ce animale se intalneste simpatica pasare albastra..

La partea practica l-am facut pe Polly Wally pictand cu degetelele pentru a-l face zburlit si amuzant.

 

3 păreri la “Polly Wally si animalele

  1. Pingback: Polly Wally cauta de mancare | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

