Betisorul Nazdravan

Stiti deja ca „Betisorul Nazdravan de Vladimir Suteev este o carte pe care o iubim, toate povestile sunt superbe si sunt pline de invataminte.

 

Vineri la atelierul de lectura copiii au primit cate un betisor si i-am intrebat ce pot face cu el (au fost o multime de raspunsuri si m-am bucurat ca s-au gandit la diferite posibilitati de a-l folosi: sa masuram un obiect, sa ne sprijinim pe el, sa alungam cainii) apoi i-am rugat sa le puna pe toate impreuna si sa se gandeasca ce pot face din ele. Au alcatuit forme, copaci si rachete🙂 .

Am citit apoi povestea pentru a afla ce a facur ariciul cu betisorl lui si inainte de final, i-am provocat sa-mi spuna daca batul era unul fermecat si cum putea face atatea”nazdravanii”. Copiii au intuit bine faptul ca nu batul era magic, ci ariciul prin bunatatea istetimea lui si ajutat de bat a reusit sa ajute toate animalutele intalnite in drum.

Impartiti in echipe si-au ales cate o scena din povestea si fiecare a primit sarcina de a desena cate un element (unul trebuia sa deseneze ariciul, altul iepurele, altul copacul, altul puiul cazut din copac etc.) si dupa ce si-au indeplinit sarcinile au primit cate un sticks (multumim foarte mult Coca pentru ideile minunate).

Am construit apoi tot felul de forme si imagini din betisoare de plastic.

Copiii au primit apoi 2 bete (spatule din lemn) si din ele au facut evantaie (am accentuat faptul ca din lucruri simple putem face minuni daca ne punem mintea la contributie).

Lasă un răspuns

