Little Miss Muffet

La atelierul pentru pitici de marti am intalnit-o pe „Little Miss Muffet” si am facut cunostinta cu o multime de animalute care au speriat-o pe micuta domnisoara. Cartea este foarte frumoasa, povestea este in versuri dragute si la fiecare pagina sunt „gauri” prin care se vad animalele ce apar in poveste.

Ne-am asezat ca la picnic, eu fiind la inceput Miss Muffet si ne-am amuzat foarte tare cand un animalut venea si o speria. Pe rand fiecare copil a fost Miss Muffet si ceilalti erau animalele care ii luau din mancare si o speriau.

Am pregatit un joc ce are multe „usi” acoperite cu fetru si copiii trebuiau sa ciocaneasca si sa vada ce animal iese dinauntru.

Asa arata jocul din spate.

Copiii cu mana animalutele din poveste treceau printr-un tunel si trebuia sa ciocaneasca („Knock, knock”) ceilalti intrebau „Who’s there?” si cel din tunel spunea ce animal este apoi iesea.

Am facut-o apoi pe Little Miss Muffet dintr-o rola de carton cu rochita din hartie creponata si palarie din hartie pentru briose si a iesit foarte draguta😉.

Lasă un răspuns

