Poftiti la masa!

La atelierele de engleza de luni si miercuri tema a fost „food” si iata cum ne-am jucat pentru a ne insusi vocabularul. Copiii au plesnit imaginile indicate de catre mine, apoi au spus daca le place mancarea respectiva sau nu.

Am citit „Pete’s big lunch”  si copiii au asezat in ordine alimentele pentru a asambla a big sanwichAm urmaritThe food song”  si am cantat cu totii amuzandu-ne de combinatiile ciudate.

Am avut inghetate colorate cu ajutorul carora am repetat cantecelul „I see colours everywhere”.

La partea practica am facut inghetate cu trei cupe folosind un amestec pufos (spuma de ras, aracet si ccolorant alimentar) care le-a placut foarte tare copiilor.

Lasă un răspuns

