Vehicule fara secrete :)

Joi la atelierul pentru pitici am repetat mijloacele de transport si am facut mai multe jocuri pentru a retine denumirile lor. Am potrivit mai intai vehiculele de jucarie cu cele de pe cartonase.

Am vizionat apoi un cantecel despre semafor „Traffic light” si am jucat apoi un joc in care dadeam din mana in mana o gentuta in care se alfa un mijloc de transport atat timp cat semaforul arata culoarea verde; cand se facea rosu copilul la care se afla gentuta spunea ce a gasit inauntru.

Am repetat si formele spunand ce vehicule se afla in diferite forme geometrice.

Am repetat si culorile ascultand I see colours everywhere”  ;copiii identificau masini ce aveau culorile indicate in cantec.

La partea practica am facut o barcuta care plutea pe apa.

Lasă un răspuns

