Piticii descopera mijloacele de transport

Marti la atelierul pentru pitici am facut o introducere in lumea vehiculelor si mai intai le-am prezentat copiilor unele de jucarie.

Pentru a le retine copiii cautau vehiculul indicat de mine sau ghiceam cine lipseste dintr-un sir.

Am avut un trenulet din cutii de carton si in vagoane copiii au pus fructe, legume si forme si in felul acesta am mai repetat si notiunile invatate mai demult 😉  .


Am facut apoi trenuletul ai am cantat „Choo choo train”.

Asezati frumos pe scaune in autobuz 🙂 am cantat The wheels on the bus” .

La partea practica am asamblat trenulete din carton colorat.

Lasă un răspuns

