I like food

Marti la atelierul pentru pitici am vorbit din nou despre mancare si am insistat asupra expresiilor I like/I don’t like. Ne-am adus aminte si de formele geometrice asambland inghetate in functie de formele potrivite.

Monstrul prajiturilor (Cookie monster) a venit infometat si a trebuit sa-l hranim cu prajituri respectandu-i cerintele (voia o anumita cantitate si o anumita culoare) .

Am invartit roata norocului si fiecare a spus daca-i place mancarea la care se oprea sageata.

Pentru a exersa felul in care ne exprimam preferintele, am mai jucat un joc in care copiii erau impartiti in 2 echipe si aruncau mingea de la unul la altul intrebandu-se despre un anumit aliment (Do you like soup?). Daca celuilalt copil ii placea raspundea Yes, I do si prindea mingea, daca nu-i placea alimentul spunea No, I don’t si lasa mingea sa cada.

Am urmarit un cantecel si ne-am exprimat din nou preferintele culinare, repetand in acelasi timp si culorile.

Am facut apoi pizza adaugand tomato souce, cheese, broccoli, mushrooms and tomatoes.

Lasă un răspuns

