Babushka’s doll

La atelierul de lectura de vineri am citit „Babushka’s dollde Patricia Polacco, o carte ce mi-a placut inca de cand am vazut-o prezentata de Camelia si ma bucur foarte mult ca am cumparat-o fiindca in acest moment este preferata fetelor mele, o citim in fiecare zi. Natasha este o fetita nazdravana si rasfatata care vrea ca toate cerintele sa-i fie respectate imediat, nu rae deloc rabdare si nu se gandeste la ceilalti. Doar cand papusa „fermecata” a bunicii o pune sa faca aceleasi lucruri, cand papusa vrea sa-i stea la dispozitie indiferent daca este obosita sau nu, Natasha isi da seama de propriul comportament.

Inainte de a citi carte, copiii au incecat sa ghiceasca despre ce este vorba in poveste uitandu-se la imaginea de pe coperta, am vorbit apoi despre ce inseamna sa fii bun si ce inseamna sa fii egoist. Dupa ce am citit povestea am vorbit despre asemanarile si diferentele dintre comporamentul Natasei si cel al papusii si i-am intrebat daca ei fac vreodata asa (nimeni nu are astfel de comporatment, desigur😉  ).

La partea practica fiecare copil a colorat cate 3 papusi rusesti (Matrioshka) :una era bunica, alta fetita si cealalta papusa. Le-am atasat apoi cate un inel din hartie pentru a punea intra una in alta (aici gasiti modelul).

 

O părere la “Babushka’s doll

  1. Bravoooo!!!! minunat ati lucrat…pt copii e un entuziasm ce nu se va sterge din mintile lor niciodata…mereu si mereu isi vor povesti amintirile si le vor arata cu mindrie ce lucruri minunate au iesit din mina lor

Lasă un răspuns

