My house

La atelierele de engleza de luni si miercuri am vorbit despre casa si camerele din ea. Mai intai am denumit fiecare camera din casuta de carton si copiii au pus apoi cartonasele potrivite in fiecare incapere.

Am topait apoi pe imagini cu camerele in timp ce se auzea muzica, atunci cand opream muzica fiecare copil trebuia sa spuna cum se numste camera pe care sta.

Am repetat si membrii familiei punand cate unul in anumite camere.

Am jucat apoi un joc in care copiii puneau obiecte in camerele potrivite (de aici am printat casa si imaginile) introducandu-le prin orificiile facute la fiecare camera.

Am mimat diverse actiuni pe care le facem in camere si ceilalti identificau incaperea corecta, apoi am numarat soriceii din camere (aici gasitit fisa).

Am colorat apoi obicete de mobilier pe care le-am lipit in camerele potrivite (aici gasiti fisele).

 

 

Lasă un răspuns

