Viata pe iaz

La atelierul de engleza de sambata am avut ca tema „pond life”  si am vorbit despre ratuste, broscute, muste, libelule, pestisori si am explorat mediul in care traiesc. Am descris ce fac vietatile pe iaz folosind propozitii de genul: The frog is sitting on  the lily pad, The fish is swimming in the water, The dragonfly is flyingin over the pond. 

Am cantat si am interpretat cantecelul  5 litlle ducks 

Am repetat si formele potrivind niste rate pe iazul corespunzator.

Am evidentiat prepozitiile in si out si am facut mici dialoguri (cate un copil iesea din camera –out of the room- si vorbea cu ceilalti : „Knock, knock” „Who’s there?” „I’m….” „How are you?” ” I’m fine, thank you!” „Come in!” ).

Am avut niste fise cu ratuste pe iaz pe care copiii le-au colorat apoi au decupat ratustele si le-au lipit in the pond pe cele care inoata si out of the pond pe cele care merg.

 

Lasă un răspuns

