Pozitii spatiale

La atelierele de engleza de luni si miercuri am continuat sa vorbim despre prepozitiile de loc (on, in , under, by, in front of, behind). Mai intai le-am vizualizat cu ajutorul fructelor si a unei cutii (The apple is on the box; The orange is in the box; The strawberry is under the box; The banana is by the box;  The pear is in front of the box; The lemon is behind the box.)

Am urmarit un cantecel si am pus diferite lucruri under the trees (obiectele aveau scai si copiii trebuia sa le potriveasca sub copacul respectiv si sa spuna unde si ce au pus.).

Am avut o carticica textile in care am vazut unde se afla animalutele (the cat is sleeping on the cupcboard, the mice are in the cupboard).

Am identificat apoi anumite obiecte dintr-o camera.

Am decupat apoi niste animalute pe care le-am lipit in diferite locuri in copac si langa acesta (the dog is in front of the tree, the cat is behind/in the tree).

Supriza dulce a fost in an apple. (o bomboana intr-un mar).

 

Lasă un răspuns

