Piticii invata despre legume

Marti la atelierul pentru pitici am facut cunostinta cu legumele, le-am prezentat sub forma de cartonase dar si modelate din aluat de sare si le-am denumit.

Am gasit perechi de legume apoi invitatul nostru (Pete the cat) cerea cate o leguma si copilul care o avea in mana i-o aducea (Pete spunea: I’m Pete and I like to eat a carrot).

Am facut si supa de legume si cantam un cantecel in timp ce puneam cate o leguma in „oala” .

Soup song (The farmer in the dell)

The carrot goes in the soup,

The carrot goes in the soup 

We stir, stir, stir, stir, stir, stir,

The soup is very good. 

La partea practica fiecare copil a colorat si a decupat legume pe care le-au plantat apoi in gradina (de aici am descarcat fisele).


 

3 păreri la “Piticii invata despre legume

Lasă un răspuns

