On, in, under, by

La atelierele de engleza de luni si de miercuri am vorbit despre prepozitii de loc si o sa va arat cateva dintre jocurile pe care le-am avut pentru a fixa mai bine aceste notiuni. Am exemplificat totul cu ajutorul catorva animalute din plastic pe care le-am asezat on the box, in the box, under the boxby the box. 

Am avut niste soricei colorai pe care copiii i-au pus in diferite vehicule .

Copiii alergau la semnalul meu si se asezau on the table, under the table, on the chair si apoi spuneau unde se afla.

Am ascultat acest cantecel si am exemplificat si noi pozitiile spatiale.

Am potrivit masinutele in plicuri, apoi am introdus plicurile in the mailbox.

Copiii au colorat apoi cateva vehicule si cateve animale si le-au lipit dupa indicatiile mele: The cat is on the bike, The dog is in the car, The mouse is on the bus.

 

Lasă un răspuns

