Hetty si leul- varianta piticilor

Saptamana trecuta am invatat fructele, asa ca marti la atelierul pentru pitici le-am spus copiilor povestea Hetty and the lion apeland la doua marionete simpatice si la imaginile descarcate de aici sau aici insotite si de idei de jocuri. Pe parcursul povestii am avidentiat si starile de spirit ale lui Hatty (surprised, angry, happy) sar si tot felul de cuvinte si expresii (would you like some apples? Yes, I would.) . 

Am ascultat si cantecelul povestii si apoi l-am interpretat: copiii au fost imparitit in doua grupe (una era Hetty, cealalta era leul) si am facut conversatii ca cele din cantec/poveste: „Lion, lion would you like some apples?” „Oh, yes Hetty, oh yes I would!”

Activitatea practica a fost realizarea unui leu a carui coama a fost pictata cu ajutorul furculitei din plastic.

 

2 păreri la “Hetty si leul- varianta piticilor

Lasă un răspuns

