Billy cel fricos

Vineri la atelierul de lectura le-am prezentat copiilor cartea „Silly Billy” de Anthony Browne (am mai vorbit si aici despre ea) si l-am cunoscut pe Biily, un baietel caruia ii era frica de o multime de lucruri. Inainte sa citim i-am intrebat pe copiii daca ei se tem de ceva sau daca au prieteni care se tem de ceva si am vorbit despre ce metode gasesc ei pentru a le trece frica. In timp ce am citit am fost foarte atenti si la ilustratii, pentru a le starni curiozitatea le-am spus sa fie atenti la imaginea lui Billy de pe prima pagina si sa spuna daca gasesc vreo diferenta la cel de pe ultima pagina  (la inceput Billy e trist, are sosetele ridicate pana aproape de genunchi, iar la sfarsit e vesel si sosetele nu-i mai sunt asa ridicate). Am observat ca la fiecare pagina in care ni se prezinta fricile lui Billy si tapetul este schimbat (la pagina in care lui Billy ii e frica de palarii,, acestea se regasesc si pe tapet).

Copiilor le-a  placut ideea de a avem niste papusi care sa se ingrijoreze in locul lor asa ca au fost incantati sa-si faca fiecare care una.

Am avut spatule din lemn pe care copii le-au decorat dupa bunul plac.

Dar nu puteam lasa papusa cu asa multe griji, fiecare copil a confectionat o a doua papusa desenand-o si decupand-o din carton, decorata cu tot felul de materiale.

 

Lasă un răspuns

