Desenam dupa indicii

Cu Elena trebuie sa am mare rabdare cu cititul si caut continuu modalitati prin care sa-i creasca stima de sine si increderea in ea. Spun asta fiindca desi stie sa citeasca, ezita foarte mult cand ii propun sa citim intr-o carte, spune ca nu stie, ii e frica sa nu greseasca. Nu vreau sa o stresez, asa ca daca nu vrea nu insisit prea mult, facem totul usor, progresiv si cu siguranta cand va fi pregatita va citi. Pana atunci caut tot felul de activitati amuzante care sa-i faca placere si sa nu simta presiune cand citeste. Tot cautand am gasit aceasta idee minunata si fiindca Elena e innebunita dupa desenat, am imprumutat-o imediat. I-am scris intr-un carnetel cateva cuvinte si i-am spus Elenei sa le citeasca si sa faca un desen care sa aiba legatura cu ele. Dupa ce termina de desenat scriam o propozitie care sa rezume totul.

Totul a decurs sub forma unor mesaje pe care le primea si astepta cu emotie semnalul prin care era anuntat ca a mai primit ceva.

Daca mai stiti astfel de jocuri care sa ne dea pretexte sa citim, va rog sa ne dati de veste, ne sunt de mare ajutor.

4 păreri la “Desenam dupa indicii

      • Am decupat floricele (poti alege orice alt model) pe care am scris cuvinte. EU UMBRELA AM ROSIE. Copilul citeste cuvintele si alcatuieste propozitia lipind floricelele in ordinea corespunzatoare.
        Sau o alta metoda. Alege o plansa de colorat ce contine multe elemente,mai jos scrie un sir de cuvinte pe care copilul odata ce le.a citit trebuie sa le gaseasca in imagine si sa coloreze elementul 🙂

Lasă un răspuns

