Aventurile lui Peter Iepurasul

Vineri la atelierul de lectura am citit o povestea frumoasa din carteaAventurile lui Peter Iepurasul de Beatrix Potter in care mai sunt si alte istorioare dragute. Cartea este foarte frumoas tradusa, ilustratiile sunt delicioase si din fiecare povestea avem cate ceva de invatat. Am vorbit despre nazdravaniile pe care copiii le fac, despre ce patesc atunci cand nu-si asculta parintii.

Iepurasul Peter n-a ascultat-o pe mama lui care i-a avertizat pe el si pe fratii lui sa nu intre sub nicio forma in gradina domnului McGregor fiindca tatal lor a sfarsit in placinta doamnei McGregor cand a facut imprudenta sa intre acolo. A fost aproape sa aiba acelasi sfarsit , dar din fericire totul s-a terminat cu bine si a ajuns teafar acasa, insa a ramas fara hainuta lui cea noua si fara pantofi, alegandu-se si cu o indigestie din cauza ca a mancat prea multe legume din gradina.

Am repovestit aventura lui Peter cu ajutorul unei gradini de legume imrpovizata din orez colorat si diferite legume decupate.

Am pus apoi imaginile in ordine pentru a recrea povestea.

Am facut si putina matematica potrivind coditele morcovilor cu rezultatul corect al adunarilor.

La partea practica l-am facut pe iepurasul Peter din carton colorat.

Surpriza dulce a fost in iepurasi dragalasi din hartie.

 

Lasă un răspuns

