Looking for shapes

Joi la atelierul pentru pitici am facut o multime de activitati pentru a repeta formele. Am jucat un joc despre care v-am mai povestit de multe ori, „Fereste-te de curcan”. Copiii trageau cate un cartonas si spuneau cum se numeste forma care era desenata pe el, daca numereau un curcan trebuia sa-l imite.

Am citit aventura lui Paddington in cautare de forme „Paddington and the disappearing sandwich” si am potrivit si noi formele intr-un puzzle.

Am cautat forme cantand acest cantecel, pe rand copiii spuneau ce forme vad pe pereti.

Am scanat o imagine de la un joc si am decupat cateva forme. Copiii trebuia sa potriveasca formele si sa spuna ce obiecte se afla in fiecare.

Activitatea practica a constat in asamblarea unei figurine cu Paddington folosind acest model si lipindu-l pe un tub de carton.

 

2 păreri la “Looking for shapes

Lasă un răspuns

