Vehicule

Sambata la atelierul de engleza am calatorit cu tot felul de vehicule (car, motorcycle, bike, truck, tractor, bus, plane , helicopter, boat, train) si am jucat mai multe jocuri pentru a le retine denumirea. Mai intai fiecare a primit cate un mijloc de transport pe care l-am denumit si a calatorit cu el, spunand in acelasi timp ce face (I’m driving the car/ I’m riding the bike).

Am condus vehiculele catre diferite obiecte din camera: Bus, drive to the pig! 

Am vorbit apoi despre felul in care calatorim spre anumite locatii ( jungle, school/kindergarten, supermarket, park): „How do you travel to the jungle?” ” I travel to the jungle by plane.” 

Ne-am asezat pe scaunele ca in autobuz si am cantat The wheels on the bus .

Am jucat un joc ce mie imi place foarte mult si il adaptez la cat mai multe dintre teme Blue car, blue car, what do you see? si copilul raspunde I see a boat looking at me. In fisele pe care le-am descarcat de aici  apare in partea de jos ne arata vehiculul pe care-l vedem.

La partea practica am realizat o barcuta din farfurii de carton (aici am gasit modelul ).

Ne-am plimbat si cu o masinuta facuta din carton🙂

Surpriza dulce a fost in avioane din tuburi de carton.

 

Lasă un răspuns

