I’m a cowboy! Yee-Haw! :)

Joi la atelierul pentru pitici ne-am jucat din nou de-a cowboy-ii si mai intai am avut niste palarii colorate pe care copiii le intorceau si denumeau imaginea care se afla lipita pe spate. Printre palarii se aflau si imagini cu cowboy si cel care nimerea o astfel de palarie trebuia sa imite un cowboy  (sa poarte o palarie si sa strige Yee-Haw!) .

Copiii au cautat perechile cizmelor mergand  pe la ceilalti si intreband: Do you have a red boot? Yes, I do/No, I don’t.

Am identificat cu ajutorul unei palete de muste cowboy-ii care aveau diverse sentimente (sad/happy/ sleepy/ surprised).

Am facut cowboys si cowgirls din role de hartie dupa acest model.

Am cantat si un cantecel dragut si ne-am costmat din nou in calareti.

 

Lasă un răspuns

