Five speckled frogs

Joi la atelierul pentru pitici ne-am jucat din nou cu broscutele si mai intai am cantat „5 green and speckled frogs” iar copiii luau broscutele si le „aruncau” in apa. Am schimbat un pic versurile catecului:

„5 green and speckled frogs

Sat on a speckled log

Eating the most delicious flies Yum, Yum.

One jumped into the pool

Where it was nice and cool

Now there are four green speckled frogs.”

Am jucat apoi un joc in care copiii puneau broscute langa membrii familiei indicati de mine (de aici am descarcat fisa).

Am facut nuferi din hartie verde si sub ei am lipit diverse imagini (animale, articole de imbracaminte). Mai intai am dansat peste ei si cand se oprea muzica fiecare spunea ce imagine a gasit dedesubt.

Fiecare copil a primit apoi cate o broscuta din hartie si am cantat din nou un cantecel amuzant in care broscutele sareau pe nuferi (melodia este cea de la cantecelul „The wheels on the bus”

One green frog went hop, hop, hop

Hop, hop, hop
Hop, hop, hop
 
One green frog went
Hop, hop, hop
Hopping on a lili pad. Si asa mai departe pana la 10 (sau pana la numarul echivalent numarului de copii).

Am facut apoi broscute dintr-un cerc si amprentele palmelor (aici am gasit ideea).

Am facut iar broscutele sa sara pe nuferi.

Am arucat si saculeti din orez spre nuferii cu imagini si spuneam pe ce au aterizat.

Lasă un răspuns

