Starea vremii

Luni la atelierul de engleza am vorbit din nou despre vreme si ne-am distrat cu o multime de jocuri. Am raspuns la intrebarea „What’s the weather like?” cu ajutorul discului cu starea vremii, apoi am jucat un joc in care copiii erau impartiti in doua echipe: una cu un microfon si  cealalta cu o paleta de muste. Cei cu microfonul le spuneau celorlalti sa caute imagini in care vremea era intr-un anumit fel (it’s rainy, it’s windy).

Am imbracat un ursulet potrivit vremii (rainy, sunny, snowy) , de aici l-am descarcat.

Dupa modelul acesta am facut un peisaj din farfurii de carton  in care vremea se schimba. Am suprapus doua farfurii cu o agrafa despicata, farfuria de deasupra are un triunghi decupat pentru ca atunci cand rotim, sa se schimbe starea vremii. Mai intai copiii au lipit diferite fenomene meteo (cloudy, rainy, sunny, windy) si apoi am desenat peisajul pe farfuria de deasupra.

Lasă un răspuns

